Rosenskära


I början på sommaren sådde jag rosenskäras frön. Det var fortfarande kallt så de fick stå i ett växthus tills den första blomman kom. Jag har inget eget växthus så jag fick lov att ha dem i min gammelfarfars. När jag inte hann åka dit och vattna en dag så hjälpte mormor och morfar mig med det. Jag räknade inte med att få så många plantor som jag fick så jag gav några till gammelfarfar, mormor och morfar som tack för all hjälp. Resten av plantorna planterade jag hemma på framsidan, sedan dess har de bara blivit vackrare.

Foto: sommar 2011
Cosmos bipinnatus




Kommentarer
Postat av: Denise

Blommorna blev jättefina! :)

2011-08-20 @ 14:34:41
URL: http://signsandwonders.blogg.se/
Postat av: Alwaysflowers

tackar ;)

2011-09-18 @ 12:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0