Scrapbooking

Det här är Scapbooking på vatten, den bilden överst är ifrån när jag var ute och paddla i skärgården, och den andra i från en damm jag gick förbi en gång när jag var hos mina kusiner. Det som är kul med de här fotona är är att de ser ganska bra ut, även fast de är tagna med en jätte dålig kamera på 2 megapixlar.

Den här är ett foto på en ros ifrån en hantverkslektion. Oftast brukar våran lärare välja ut vad vi ska använda för material, men inte den gången, så då valde jag de här rosorna för att de hade en så fin färg !


Bilden överst är min krans som jag gjorde till jul, och under är den öppna brasan i vårt vardagsrum det är en tradittion att tända den varje julafton.


Det här är bilder på hybrid forsyntia när den blommar som bäst, och snödroppar.


Bilden överst är på ett arrangemang jag gjorde i februari, den andra är en fin orkidee som stod ute på altanen förra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0