Scrapbooking


Den här är gjorde jag i sommras. Då skrev jag ut två bilder som jag tyckte var fina och sen pysslade med. Jag använde vatten färg, glitter, klistermärken, klitter pennor, rosa band, och pärlor. När man pysslar med papper och bilder kallar jag det för scrapbooking. Det är jätte kul och ger fotoalbumet mer personlighet och gör det extra snyggt. Jag började med scrapbooking för 3 år sedan och har än så länge gjort två album med scrapbooking. Just nu gör jag på mitt tredje album. Jag tror att det kommer bli roligt att titta i dem när man är äldre och se vad man gjorde då, Speciellt när man scrapbookar om en resa eller en speciell händelse som en skolavslutning. Det är ingen som bestämmer hur scrapbooking ska se ut, och vad man ska använda det är bara att avnända det man har hemma, kanske något gammalt grattis kort eller omslagspapper. Nästan vad som helst kan bli fint, men om man vill kan man gå till en pyssel butik och köpa lite papper och klistermärken.  Om man inte vet vad man ska scrapbooka om så finns det massor av inspiration på internet, om man söker på scrapbooking på google, så får man upp massor av sidor om det. Hoppas att det är någon som har lust att testa på scrapbooking det är jätte kul speciellt när man sitter och pysslar tillsammans med kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0