Härliga Julkort


De här är några av de julkort jag har gjort till en julmarknad nästa söndag( 28 nov), då ska jag stå inne på ungdoms huset Mejeriet i Västervik och sällja dem. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta för dem, men kanske 15-20 kr. Jag vet inte om det är för dyrt men de har mer kvalite än vad det ser ut att ha på bilden, det var ganska svårt att få ett bra kort på dem. Jag tycker att alla julkort som man får är så tråkiga, så jag har gjort julkort som är unika och som det bara finns ett enda exenplar av, då är det ingen som har fått ett likadant jul kort som dig! Julkort handlar om att visa att man bryr sig om en annan person, och att man vill önska den personen den bästa julen någonsin. Tänk efter: ett vanligt, platt, tråkigt , fabrikerat kort med en tomte på  ifrån ett varuhus för 5 kr... ger det ett lika starkt intryck på att du bryr dig som när du ger ett unikt, varmt, handgjort kort som ingen annan har? Det tycker inte jag i allafall, kort som de här  skulle jag spara på om jag fick ett. Snälla kommentera och säg ett bra pris till de här julkorten, eller om du bor nära Västervik gå in på Mejeriet och titta på lite julkort om du är intresserad av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0