Blomman- som aldrig vissnar


Den här buketten gjorde jag av pinnar, tyg, svervetter, limm, band, papper, glitter, och en gammal vas. Det var inte alls svår att göra och den fungerar bra som present, själv gav jag den här till pappa på fars dag. Jag dekorerade en tråkig gammal vas som knopparna kunde stå i med servetter, papper, och glitter. Det var bara limma fast det man tyckte var fint med hobby limm. Knopparna gjorde jag av rosa tyg som jag klippte till cirklar och rullade i hop, sedan knöt jag fast dem på pinnarna och limmade ett band runt om för att täcka knuten.
Det här blir ett unikt konstverk som ingen annan har och en rolig lösning , om man brukar glömma att vattna blommorna. Hoppas att någon vill testa på detta ! kommentera gärna ...

Kommentarer
Postat av: Karolina

Va fin den var så på hittig du är.;)

2010-11-29 @ 16:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0