Fearless

Det här är de söta blommorna som kommer varje år på äppelträdets grenar. Den här bilden tog jag i början av sommaren, även fast det var länge sen känns det som det var igår. Sommaren är så tidlös, dagarna flyger iväg och plöstligt ska det vanliga vardagen börja igen. Men för mig blir det inte som vanligt, jag ska börja på gymnasimet i Gamleby. Jag har valt florist linjen eftersom det är det jag vill jobba med i framtiden. Jag valde titeln Alwaysflowers till bloggen eftersom jag tror blommor kommer bli en stor del av mitt liv de kommande tre åren...
Det här är de söta blommorna som kommer varje år på äppelträdets grenar. Den här bilden tog jag i början av sommaren, även fast det var länge sen känns det som det var igår. Sommaren är så tidlös, dagarna flyger iväg och plöstligt ska det vanliga vardagen börja igen. Men för mig blir det inte som vanligt, jag ska börja på gymnasium. Jag har valt florist linjen eftersom det är det jag vill jobba med i framtiden. Jag valde titeln Alwaysflowers till bloggen eftersom jag tror blommor kommer bli en stor del av mitt liv de kommande tre åren...


Kommentarer
Postat av: Denise

Fin bild natha! :)

2010-08-17 @ 15:39:52
Postat av: Karolina Kärrman

Fearless har du fått inspiration av Taylor Swifts album?;)

2010-11-04 @ 23:12:27
Postat av: Nathalie

Svar: ja, tror det.. visste inte vilken överskrift jag skulle ha och jag gillar den titeln.

2010-11-05 @ 17:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0